Ministerstwo Finansów po raz kolejny zaprasza przedsiębiorców do wzięcia udziału w bezpłatnej konferencji organizowanej przez Ministerstwo Finansów, dotyczącej zagadnień celnych i podatkowych w międzynarodowym obrocie towarowym.
Konferencja odbędzie się 22 października 2013r. w auli Wyższej Szkoły Cła i Logistyki w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 82 (połączenia: linie tramwajowe: 18, 20; linie autobusowe: 302, N03; zapewniony bezpłatny parking dla samochodów).
Początek konferencji zaplanowano na godzinę 10.00 - rejestracja uczestników rozpocznie się o godzinie 09.30.
Przedsiębiorcy, którzy pragną wziąć udział w Konferencji proszeni są o przesyłanie formularzy zgłoszeń, w terminie do dnia 16 października 2013r., bezpośrednio do Ministerstwa Finansów na adres katarzyna.gruszewska@mofnet.gov.pl
Zwrotne potwierdzenia dotyczące zakwalifikowania się na listę uczestników Konferencji wysyłane będą do Państwa na bieżąco.
Szczegółowy plan konferencji „Ułatwienia dla Biznesu 2013+" zostanie umieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Finansów w terminie do dnia 7 października 2013r.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z sekretarzem konferencji:
Katarzyna Gruszewska (22) 694 33 63, e-mail: katarzyna.gruszewska@mofnet.gov.pl
Do pobrania: formularz zgłoszenia na Konferencję.
«Powrót